Skip to main content

Løn & Personale

Frigør trygt din løn- & personaleadministration

Skal vi tage hånd om din løn- & personaleadministration i virksomheden?

Det kan være en meget uoverskuelig opgave, at få strømlinet sine administrative opgaver indenfor løn og personale. Det kan både være ressource- og tidskrævende, at få husket alle elementer som skal varetages.

Vi kan hos A-Z bogholderi, hjælpe dig med at give dig tiden til det du brænder for. Nemlig dine kernekompetencer.
Ved at outsource området til os, kan det bl.a. give dig disse fordele:

Hvad indeholder en lønbehandling?

Vi prioriterer et tæt samarbejde – uanset om du er en lille enkeltmandsvirksomhed, en større organisation, driver en forening eller noget helt fjerde.
Opgaverne kan vælges separat eller samlet, og vil i sidste ende blive tilpasset til netop dine behov. Der kan løbende justeres efter behov og de kan både outsources til os eller løses som interim assistance.

En typisk lønbehandling vil indeholde følgende områder:

Serviceydelser:

Uanset hvilket område du ønsker sparring på, vil vi altid sørge for at imødekomme dine ønsker i videst muligt omfang.
Vi har hos A-Z bogholderi arbejdet med lønadministration siden 2008, så du får en erfaren og kompetent samarbejdspartner,.

Vores primære serviceydelser består af:

 

Jeg valgte A-Z Bogholderi, fordi de lå lokalt for mig. På det tidspunkt var det nemt at stikke hovedet over med mappen med bilag. Jeg har altid følt mig velkommen, på trods af jeg er en lille virksomhed, og Linda har været sød til at gøre en ekstra indsats, når det gjaldt. Jeg kan varmt anbefale A-Z bogholderi.

GitteGitte Asman

Er du nysgerrig på at høre mere?

Vi tager med glæde en uforpligtigende snak om din optimale løsning

Kontakt os her