A-Z bogholderi ApS er en konsulentvirksomhed der har mere end 20 års erfaring med regnskab, og mere end 15 års erfaring med lønarbejde og HR.
Det administrative arbejde i at styre en virksomhed kan hurtigt fylde for meget.
Vores mål er at skabe værdi for vores kunder, ved at understøtte dem i at fokusere på eget kerneprodukt og fremtidige mål.
Derfor yder vi assistance både indenfor regnskabsadministration, lønadministration og personaleadministration.
Som noget helt særligt har vi specialiseret os i at læse og forstå overenskomster så vi nemt kan overføre dem til løn.
Gennem samarbejde opbygger vi forståelse for vores kunders virksomhedsprofil og arbejdsgange.
På den måde finder vi den rådgivning der bedst kan støtte op om at effektivisere og systematisere hvor det er nødvendigt.
Samarbejde, dialog, ærlighed, gensidig respekt og tillid er nøgleordene i vores tilgang.
A-Z bogholderi har et tæt samarbejde som spænder over eks. Revisorer, advokater, it-virksomheder etc. Dermed kan vi nemt henvise efter behov.
Vi prioriterer et tæt samarbejde – uanset om du er en lille enkeltmandsvirksomhed, en koncern, en forening eller noget helt fjerde.