Skip to main content

Tidsregistrerings- & økonomisystemer

Systemer som giver din hverdag mere overskud

Der findes et hav af forskellige digitale systemer, når det kommer til personaleadministration og økonomi.
Hvilke der er brugervenlige og har de rette funktionsmuligheder til netop din virksomheds behov, kan være svært at finde rundt i.

Vi kan derfor tilbyde at hjælpe dig ved at give dig de rette værktøjer, samt finde den løsning der passer til lige præcis din virksomhed.
Vi sørger for hele tiden at holde os opdateret på de nyeste tendenser og lovkrav indenfor branchen, så du som virksomhedsejer kan være tryg i vores samarbejde.

Vi er rutineret brugere af følgende IT-systemer indenfor følgende områder:

Regnskabssystemer

E-conomic er et af de mest anvendte cloudbaserede regnskabsprogrammer i Danmark, og henvender sig til alle typer af brugere.
Derfor ser vi dette som et godt regnskabs-program at anvende, eftersom vi kan tilpasse opsætningen til netop din virksomheds behov.
Vi har mere end 5 års erfaring med systemet.

Løn- & personalesystemer

Unicota er et moderne ERP system, der giver virksomheder mulighed for at automatisere processer og effektivisere rutineopgaver.

Systemet kan med fordel blive skræddersyet efter jeres behov, så det bliver tilpasset til netop jeres branche og individuelle behov.

E-Komplet er en softwareløsning designet specielt til håndværkere.
De har samlet økonomi, planlægning, timeregistrering og sagsstyring i én løsning.

Uanset størrelsen på din virksomhed, er vi klar til at tage hånd om dine behov.
Vil du høre mere om, hvordan vi med E-Komplet kan hjælpe dig til en lettere hverdag?

Zenegy er et dansk lønsystem, som sætter nye standarder for hvad et lønsystem skal kunne.

Du vil her få en løsning som giver dig mere fleksibilitet indenfor lønadministration og mindre manuelt arbejde.

Systemet har været på markedet siden 2015, og har siden udvidet med flere administrative systemer.

Få klaret lønnen på kun et øjeblik med dette lønsystem.

Danløn henvender sig primært til små og mellemstore virksomheder, og er ideelt til dig som ønsker et brugervenligt system, med en masse gode funktioner.

Systemet har været på markedet siden 2001, og er blevet et af landets førende lønsystemer.

Visma HR er et af markedets bedste personaleadministrationssystemer. Det sikrer at alt HR-administration samles et sted på en sikker og brugervenlig måde.

Systemet anvendes af alle typer virksomheder, og er derfor anvendeligt uanset virksomhedens størrelse.

Visma Løn lønsystem er udviklet af specialister, og anvendes primært til store og mellemstore virksomheder. Systemet benyttes af over 1.300 virksomheder, som forenkler deres lønadministration.

Man får her et skalerbart lønsystem tilpasset dine behov, der forenkler jeres arbejde og giver jer tid til det der er vigtigt.

Tidsregistreringssystemer

Ordrestyring er et system som er udarbejdet med det ene formål, at effektivisere virksomhedens administrative opgaver.

Vi, hos A-Z Bogholderi, bruger primært systemet til at organisere dine medarbejders anvendte arbejdstimer, hvorefter vi sørger for at kunden bliver faktureret korrekt.

Systemet har været på markedet siden 2012.

Zenegy Time er et tidsregistreringsprogram, som har til formål at effektivisere virksomhedens tidsregistrering.

Systemet henvender sig til de fleste brancher og størrelser, og kan nemt skræddersyes til netop dit behov.
Det kan bl.a. hjælpe dig med at holde styr på medarbejdernes møde- og produktionstider, samt indmelding af omkostninger på diverse opgavetyper.

Med Intempus integreret i jeres virksomhed, får du et timeregistrerings system, som bliver sammensat efter dit behov. Systemet er designet til at skabe overblik og systematisering af hele virksomhedens time- og materiale administration.

Programmet kan henvende sig til alle brancher og størrelser, og er skabt til at give mere luft i hverdagen.

Intempus blev lanceret i 2012.

Er du nysgerrig på at høre mere?

Vi tager med glæde en uforpligtigende snak om din optimale løsning

Kontakt os her