Skip to main content

Om A-Z Bogholderi

A-Z bogholderi ApS er en konsulentvirksomhed der har mere end 20 års erfaring med regnskab, og mere end 15 års erfaring med lønarbejde og HR.

Det administrative arbejde i at styre en virksomhed kan hurtigt fylde for meget.

Vores mål er at skabe værdi for vores kunder, ved at understøtte dem i at fokusere på eget kerneprodukt og fremtidige mål.

Derfor yder vi assistance både indenfor regnskabsadministration, lønadministration og personaleadministration.

Som noget helt særligt har vi specialiseret os i at læse og forstå overenskomster så vi nemt kan overføre dem til løn.

Gennem samarbejde opbygger vi forståelse for vores kunders virksomhedsprofil og arbejdsgange.
På den måde finder vi den rådgivning der bedst kan støtte op om at effektivisere og systematisere hvor det er nødvendigt.

Samarbejde, dialog, ærlighed, gensidig respekt og tillid er nøgleordene i vores tilgang.

A-Z bogholderi har et tæt samarbejde som spænder over eks. Revisorer, advokater, it-virksomheder etc. Dermed kan vi nemt henvise efter behov.
Vi prioriterer et tæt samarbejde – uanset om du er en lille enkeltmandsvirksomhed, en koncern, en forening eller noget helt fjerde.

Samfundsansvar (CSR)

Vi sætter en stor ære og forpligtigelse i at være bevidste omkring vores omgivende samfund.
Hos A-Z Bogholderi betegner vi socialt ansvar om at agere samfundsmæssigt ansvarligt ved at tage hensyn til bl.a. udsatte grupper, arbejdsforhold og sociale vilkår i øvrigt. Vores målsætning er at styrke de sociale dimensioner af vores aktiviteter og arbejde for mangfoldighed og inklusion i samfundet.

Nøgleord: Gennemsigtighed & transparens

Vi har et tæt samarbejde med FRAK.
Vi støtter op om deres arbejde ved at købe fraktioner og dermed bidrage til deres arbejde med socialt udsatte unge.

Derudover har vi et sponsorat i den lokale håndboldafdeling i Ringsted.

Linda:

Stifter & Ejer af A-Z Bogholderi ApS. Arbejdet fuldtid siden 1 august 2015. Til daglig ansvarlig for den overordnet drift samt egne kunder som både bogholder, regnskabsansvarlig & løn/HR konsulent. Linda har arbejdet med regnskab i 20 år samt løn i 15 år

Anne Mette:

Ansat i A-Z Bogholderi ApS siden 1 juni 2021. Til daglig sidder hun selvstændig med egne kunder som både bogholder & regnskabsansvarlig. Anne Mette kommer fra tidligere stilling som regnskabsansvarlig indenfor koncernøkonomi.

Allan:

Allan er vores alt mulig mand. Han sørger fx for at vores it-udstyr er det rigtige, at der er blæk på printeren, og at vi har de rigtige møbler på kontoret for at skabe rammerne om en godt arbejdsmiljø.

Han fungerer som en slags kontormedhjælper.

Vores formål er, at skabe tid til det der er vigtigt, med et personligt engagement.

Mere end

20

Års erfaring med bogholderi
SAMFUNDSANSVAR


SAMARBEJDE

Blev stiftet

2015

Vores kunder siger:

  1. Hvorfor valgte I at opstarte et samarbejde med A-Z Bogholderi?
    Fordi vi havde fået at vide at Linda er super god.
  2. Hvordan har samarbejdet styrket din virksomhed?
    Fortsat styr på bogholderiet
  3. Vil du anbefale A-Z bogholderi til andre? Og i så fald – med hvilke ord/sætninger?
    Punktlig og sikker styr på bogholderiet.

Morten Bjerregaard
Advokat (H)
+45 50 51 91 31
mb@badv.dk

  1. Hvorfor valgte I at opstarte et samarbejde med A-Z Bogholderi?
    Linda virkede meget kompetent og forstod hurtigt vores behov og udfordringer. 
  2. Hvordan har samarbejdet styrket din virksomhed?
    FRAK er blevet meget professionaliseret på økonomifronten, og så har vi også fået hjælp til diverse HR-opgaver, hvilket også har været fantastisk for os. Linda var en afgørende sparringspartner i udarbejdelsen af vores husaftale fx. 
  3. Vil du anbefale A-Z bogholderi til andre? Og i så fald – med hvilke ord/sætninger?
    Ja da! Linda er grundig, dygtig og en fornøjelse at samarbejde med. Vi kan mærke, at de er engagerede i os som mennesker og i vores mission for FRAK. Vi kan altid regne med hjælp fra dem, og de styrer vores komplekse løn og bogholderi på en fantastisk måde. Derudover er Linda også en tæt sparringspartner, når vi står med spørgsmål omkring økonomi og HR. Dét sætter vi virkelige stor pris på. A-Z Bogholderi har specialiseret sig inden for det socialøkonomiske område, og det er dejligt at opleve, at de forstår, hvad vi er for en størrelse.

Lucas Nielsen
Direktør
+45 42 39 17 49
lucas@frak.dk

Jeg valgte A-Z Bogholderi, fordi de lå lokalt for mig.
På det tidspunkt var det nemt at stikke hovedet over med mappen med bilag.
Jeg har altid følt mig velkommen, på trods af jeg er en lille virksomhed, og Linda har været sød til at gøre en ekstra indsats, når det gjaldt.
Jeg kan varmt anbefale A-Z bogholderi.  

Gitte Asmann
Indehaver

Viby & Omegns Maskinstation

  1. Hvorfor valgte I at opstarte et samarbejde med A-Z Bogholderi?
    U
    tilfreds med tidligere bogholder. Manglede en som ville tage et ansvar og få ryddet op
  2. Hvordan har samarbejdet styrket din virksomhed?
    Fint – har fået overblik og styr på økonomien
  3. Vil du anbefale A-Z bogholderi til andre? Og i så fald – med hvilke ord/sætninger?
    JA. Det er det forkerte sted at spare, sørg for at få en til at hjælpe som kan give dig ro og overblik med regnskabet. (her efter er Linda blevet anbefalet)

Steen Hansen
Indehaver
+45 21 34 08 13

Er du nysgerrig på at høre mere?

Vi tager med glæde en uforpligtigende snak om din optimale løsning

Kontakt os her